زمان بندی تحویل سکه بیست و یکمین حراج مرکز مبادله ایران

زمان بندی تحویل سکه بیست و یکمین حراج مرکز مبادله ایران

متخصص فلز: متخصص فلز: شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۲۸ مهرماه شروع و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از طرف شعب بانک عامل دریافت می شود.



به گزارش متخصص فلز به نقل از مهر، بنا بر اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از جانب شعب بانک عامل دریافت می شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.
اشخاصی که طی بازه زمانی ۶ تا ۱۳ آبان ماه برای دریافت سکه اقدام نمایند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری هم پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می شود؛ این هزینه شامل روزهای تعطیل هم خواهد بود.
در صورتی که اشخاص در بازه زمانی تحویل سکه مبادرت به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ و بعد از اعلام بانک عامل وجه معامله بعد از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه های عملیاتی به کیف پول خریدار عودت داده می شود؛ در صورت انفساخ معامله به علت عدم رجوع خریدار به شعبه انتخاب شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می شود.


منبع:

1403/07/19
12:22:38
81
5.0 / 5
تگهای خبر: خرید , معامله
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات