كارشناس هواشناسی اعلام كرد؛

تشدید بارش ها در شمال کشور

تشدید بارش ها در شمال کشور

به گزارش متخصص فلز، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تشدید بارش ‎ ها در شمال کشور اطلاع داد و اظهار داشت: به دنبال بارش ها احتمال خسارت به محصولات کشاورزی ۱۲ استان دور از انتظار نیست.



صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به این که از امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور) مقداری دمای هوای افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: امروز در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیشبینی می شود.
وی اضافه کرد: فردا (چهارشنبه، ۲۸ شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیشبینی می شود.
ضیائیان در ادامه تصریح کرد: روز جمعه (۲۹ شهریور) در شمال غرب و گیلان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می دهد. شنبه هفته آینده استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیشبینی می شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز در نوار شرقی، برخی مناطق غرب، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی، قسمتهایی از مرکز و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی، روزهای جمعه و شنبه (۳۱ شهریور) در غرب و برخی مناطق شمال غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیشبینی می شود.
وی در انتها اظهار داشت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، از پس از ظهر افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۲۹ و فردا (۲۸ شهریور) قسمتی ابری تا نیمه ابری، اواسط روز بارش خفیف باران، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.


منبع:

1403/06/27
10:51:19
29
5.0 / 5
تگهای خبر: سازمان , كشور , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
لینک دوستان متخصص فلز
متخصص فلز Metal Pro
متخصص فلز Metal Pro
metalpro.ir - حقوق مادی و معنوی سایت متخصص فلز محفوظ است

متخصص فلز

فلزکار متخصص فلزات